ΣΥΝΈΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ
Ο προπονητής του Πανσερραϊκού Κριστιάνο Μπάτσι μετά το τέλος του αγώνα στην συνέντευξη τύπου που ακολούθησε είπε,
Το FONH στο Βόλο και στο Πανθεσσαλικό στάδιο
“Αν θέλω να είμαι ρεαλίστης, αν δέχεσαι γκολ με αυτόν τον τρόπο. Ανεπίτρεπτο το γκολ που δεχόμαστε στο πρώτο λεπτό και στο τέλος με το οποίο χάσαμε τον αγώνα.
Δεν ξεκινήσαμε καλά τον αγώνα.
Στο δεύτερο μέρος έγινε ένα πιο ανοικτό ματς”.
Για τα λάθη στην άμυνα τόνισε,
“Θα γίνει ανάλυση, θα πρέπει να βελτιωθούμε. Γενικά η ομάδα ήταν καλή σήμερα”.
Από την άλλη πλευρά ο τεχνικός του Βόλου Χουάν Φεραντο στην συνέντευξη τύπου ανέφερε,
Ξεκινήσαμε το πρώτο ημίχρονο καλά. Είχαμε 2 καθαρες ευκαιρίες για να κερδίσουμε. Στο δεύτερο μέρος κερδίσαμε γιατί βρήκαμε τους χώρους. Δεν υπάρχει δύσκολο πρόγραμμα. Δύσκολα ματς όλα κόντρα σε Λάρισα, Πανσερραϊκό. Στόχος να έχουμε την ίδια ποιότητα και να βελτιωνομαστε.









