Κρ. Μπατσι: “Με τέτοια λάθη δίκαια χάσαμε”
ΣΥΝΈΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ Ο προπονητής του Πανσερραϊκού Κριστιάνο Μπάτσι μετά το τέλος του αγώνα στην συνέντευξη τύπου που ακολούθησε είπε, Το FONH στο Βόλο και στο Πανθεσσαλικό στάδιο SL1: ΝΠΣ Βόλος-Πανσερραϊκός 2-1 (φωτό& video) “Αν θέλω να είμαι ρεαλίστης, αν δέχεσαι γκολ με αυτόν τον τρόπο. Ανεπίτρεπτο το γκολ που δεχόμαστε στο πρώτο λεπτό και στο … Συνεχίστε να διαβάζετε το Κρ. Μπατσι: “Με τέτοια λάθη δίκαια χάσαμε”. Περισσοτερα
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί