Συνεχίζεται η Δικη για τη δολοφονία του 17χρονου Άγγελου

Συνεχίζεται από τις 3:00 το μεσημέρι η δίκη για τη δολοφονία του 17χρονου Άγγελου στο Τριμελές Δικαστήριο Ανηλίκων Σερρών. Μαραθώνια η σημερινή διαδικασία.

Ο 16χρονος φερόμενος ως δράστης της δολοφονίας οδηγήθηκε στο δικαστήριο υπό δρακόντεια μέτρα ασφαλείας, περνώντας από την πίσω πόρτα του Μεγάρου, συνοδευόμενος από ισχυρή αστυνομική δύναμη.

Παράλληλα, στο σημείο βρέθηκαν σήμερα και ορισμένοι φίλοι του κατηγορουμένου, καθώς και ο αδελφός του με έναν φίλο του. Για την αποφυγή τυχόν επεισοδίων και τη διατήρηση της ψυχραιμίας, οι αστυνομικές αρχές προχώρησαν άμεσα στην απομάκρυνση.