Βρασνά: Έριξαν δηλητήριο σε σκυλιά και τους επικηρυσσουν για 1.500 ευρώ

Σε μια απαράδεκτη κίνηση προέβησαν τις προηγούμενες ημέρες άγνωστοι στην Παραλία των Βρασνών, αφού φέρονται να πέταξαν δηλητήριο σε 2 αδέσποτα σκυλιά και κουτάβια της περιοχής. Στις κολόνες της ΔΕΗ στην περιοχή, τους επικηρυσσουν και δίνεται αμοιβή 1.500 ευρώ για να βρεθούν οι δράστες.

Δυο μαύρα σκυλιά που ήταν και πέρυσι στην περιοχή και εξοικειωθηκαν με τους παραθεριστές και δύο κουτάβια 4-5 μηνών δεν είναι πια. Δεν ενοχλούσαν τους κατοίκους, δεν γαβγιζαν συχνά. Το κακό είναι ότι στις φολες είχε και γυαλιά όπως μαθεύτηκε.

Κάτω στην φωτογραφία δείτε το τηλέφωνο με το οποίο μπορείτε να επικοινωνήσετε.

Το FONH.GR θεωρεί απαράδεκτη την ενέργεια των αδίστακτων δραστών και θα συμβάλει στον εντοπισμό τους.