Με απόλυτη επιτυχία στέφθηκε το Party του FONH στο Allegro Bar, χθες βράδυ Τσικνοπέμπτης.
Η προτροπή των διοργανωτών να μην έχουν κινητά ανοιχτά οι πελάτες, έγινε πράξη έστω και για λίγες ώρες, από όσους και όσες διασκέδασαν.
Ο χρόνος γύρισε πίσω στις ανέμελες εποχές και συζητήσεις. Ένας φωτογράφος έκπληξη ήρθε όπως παλιά και έβγαζε όποιον και οποία ήθελε φωτογραφίες.
Party χωρίς κινητά στο ALLEGRO
Οι ξένες Μουσικές από τα 80s και τα 90s γύρισαν πίσω τους θαμώνες, που από ότι φαίνεται ήταν κάτι που το ήθελαν. Ένα PARTY που είχε λείψει από την πόλη.
Αυτό που ξεχώρισε ήταν τα πολλά Gadgets των 90s. Παλιά κινητά τηλέφωνα, κασέτες, δισκέτες, Atari και άλλα…
8 χρόνια FONH









