Θεοφανία Παπαθωμά: “Αποχαιρετώ σήμερα τη Βιολέτα με χαρά και νοσταλγία”

Διαβάστε τα συγκινητικά λόγια της Σερραιας ηθοποιού Θεοφανιας Παπαθωμά για την σειρά “Άγριες Μέλισσες” του ΑΝΤ1 TV που έγραψε στα κοινωνικά δίκτυα.

https://www.fonh.gr/fonh-films-premiera-gia-tin-tainia-quot-kordelio-1922-quot-sto-theatro-kipoy-tin-tetarti-20-07-21-30-eisitirio-5-eyro/

“Είναι δύσκολο να απεκδυθεις έναν ρόλο που υποδύεσαι τόσα χρόνια. Που τον αγάπησες και αγαπήθηκε πολύ!

Αποχαιρετω σήμερα τη Βιολέτα με χαρά και νοσταλγία

Ευχαριστώ όλους τους συναθρωπους μου που δούλεψαν με πάθος και μεράκι.
Ευχαριστώ το κοινό για την αγάπη κ τη στήριξη όλα αυτά τα χρόνια.
Και κυρίως ευχαριστώ τους συναδέλφους, συμπρωταγωνιστες, φίλους, αδερφούς μου, τους Ηθοποιούς!
Τα ΚΑΘΑΡΟΑΙΜΑ που σέρνουν την άμαξα και μας ταξιδεύουν. Που καταθέτουν την ψυχή τους κ ασκούν το λειτούργημα τους με αυταπάρνηση, ασχετως αν είναι χαρούμενοι, λυπημένοι, αν έχουν να πληρώσουν το ρεύμα η αν πέθανε η μάνα τους. Κάτω από δύσκολες συνθήκες.
Οι ΗΘΟΠΟΙΟΙ ΗΡΩΕΣ !
Σας ευχαριστώ!”.

Να θυμίσουμε πως η Θεοφανία Παπαθωμά είχε κάνει για λογαριασμό της FONH FILMS το 2021 την συγκλονιστική αφήγηση για την ταινία “Εμμανουήλ Παπάς“, ενώ φέτος η αδερφή της Χριστίνα Παπαθωμά παίζει στη νέα ταινία “Κορδελιό 1922” όπου η Πρεμιέρα θα γίνει την Τετάρτη 20 Ιουλίου 2022 στο Θέατρο Κήπου (21:30) στη Θεσσαλονίκη!