ΣΟΚ: Πέθανε ο Στέλιος Μετσιμενιδης

ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΕΤΣΙΜΕΝΙΔΗΣ – ΣΕΡΡΕΣ

Σοκαρισμένη είναι η κοινωνία των Σερρών από τον θάνατο του γνωστού επιχειρηματία Στέλιου Μετσιμενιδη, σε ηλικία 44 ετών.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες το πρωί τον βρήκαν νεκρό από ανακοπή.

Το τελευταίο αντίο στον Στέλιο η κηδεία του θα γίνει την Τετάρτη 22 Οκτωβρίου (14.30) το μεσημέρι στην Βαμβακια Σερρών.

Τον πρόδωσε η καρδιά του

Ιδιοκτήτης για 20 χρόνια του πρώτου μεγάλου sports cafe “GOALCAFE” στην οδό 8ης Μαϊου 23.

Ο 44χρονος είχε το τελευταίο διάστημα προβλήματα με την υγεία του και την καρδιά του.

Υπήρξε Πρόεδρος της Λέσχης Φίλων Πανσερραϊκού RED LIONS, ενώ παλαιότερα έκανε τηλεοπτικές οπαδικες εκπομπές στο ΔΙΚΤΥΟ Τηλεόραση.

Ήταν μέλος πιο παλιά της διοίκησης του Επιμελητηρίου Σερρών και στον ΟΕΒΕΣ.

Μέλος και της διοικησης της ΕΠΣ Σερρών.

Διαβάστε παρακάτω τις ανακοινωσεις για τον αδόκητο θάνατο του.

Από την ΕΠΣ Σερρών.

“Η Ε.Π.Σ.ΣΕΡΡΩΝ, ο Πρόεδρος Νίκος Κατσαβάκης και τα μέλη του Δ.Σ εκφράζουν τα θερμά τους συλλυπητήρια για τον αδόκητο χαμό του Στέλιου Μετσιμενίδη, ο οποίος διετέλεσε επί σειρά ετών μέλος του Δ.Σ της Ένωσης μας.
Καλό ταξίδι και ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα τον σκεπάσει”

Από τον ΟΕΒΕΣ.

“Συλλυπητήριο μήνυμα ΟΕΒΕΣΣ για τον αδόκητο χαμό του Στέλιου Μετσιμενίδη:

Ο Πρόεδρος και το Διοικητικό συμβούλιο της ΟΕΒΕΣΣ εκφράζουν τη βαθύτατη θλίψη και τα θερμά τους συλλυπητήρια για τον απροσδόκητο θάνατο του εκλεκτού μας μέλους, συνεργάτη, συνοδοιπόρου συνδικαλιστή και πάνω απ’ όλα φίλου, Στέλιου Μετσιμενίδη.
Ο Στέλιος Μετσιμενίδης υπήρξε για χρόνια εξαίρετος συνδικαλιστής, συνάδελφος αγωνιστής, μέλος της Ένωσης Καταστημάτων Αναψυχής & Εστίασης Ν. Σερρών και εκλεγμένος Αντιπρόσωπος στην Πανελλήνια Ομοσπονδία μας, την ΠΟΕΣΕ. Ο αδόκητος χαμός του θα αφήσει πίσω του ένα δυσαναπλήρωτο κενό.

Ευχόμαστε δύναμη και κουράγιο στους οικείους του”.

Από τους RED LIONS

“Η Λέσχη Φίλων Πανσερραϊκού RED LIONS εκφράζει τη βαθιά του θλίψη για την απώλεια του αγαπητού Στέλιου Μετσιμενίδη. Έφυγε από κοντά μας πρόωρα, ένας άνθρωπος που 25 ολόκληρα χρόνια πρόσφερε ενεργά στον αθλητισμό αλλά στα κοινά της πόλης μας. Αγνός φίλαθλος του Πανσερραϊκου, μεγάλωσε στο δημοτικό γήπεδο Σερρών. Πρωτεργάτης του οπαδικού κινήματος με σημαντική συμβολή στη διαμόρφωση Πανσερραϊκής συνείδησης
Υπήρξε ιδρυτικό μέλος των RED LIONS και πρόεδρος του συνδέσμου από το 2001, σε ηλικία μόλις 20 ετών έως και το 2008 και δεν έπαψε στιγμή να ενδιαφέρεται , να αγωνιά και να βοηθά την αγαπημένη του ομάδα. Κάθε φορά που του ζητήθηκε δήλωσε παρών, ήταν εκεί. Χάρη στο Στέλιο και με δικές του ενέργειες ο Πανσερραϊκός απέκτησε μετά από πολλά χρόνια οπαδικής αδράνειας στεγασμένο σύνδεσμο, επί της οδού Σινώπης 2.Ήταν ο Στέλιος που έβαλε το Πανσερραϊκό μέσα στα σπίτια μας, με οπαδική τηλεοπτική εκπομπή. Οργάνωνε τη κερκίδα με συνθήματα και παλμό για 90 λεπτά συνεχόμενα με τη τρέλα και το πάθος που τον χαρακτήριζε. Ακούραστος σε όλα τα γήπεδα της Ελλάδας, σε όλες τις κατηγορίες. Τι να πρωτοθυμηθεί κανείς, Τούμπα, Χαριλάου, Καυτατζόγλειο, Καλαμαριά, Δράμα, Καβάλα, Ξάνθη, Αθήνα (πόσες φορές; σε πόσες γειτονιές;), Πύργο , Καλαμάτα, Ρόδος , Γιάννενα…. Σε όλα τα γήπεδα εκεί, σε όλα τα γήπεδα μπροστά να δίνει το σύνθημα να δίνει το ρυθμό.
Στον ανείπωτο πόνο της οικογένειας του και στους οικείους του, εκφράζουμε την βαθιά μας θλίψη και τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια.

Καλό Ταξίδι, φίλε Στέλιο”.

RED LIONS

Το FONH εύχεται θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια του. Καλό Παράδεισο.