ΠΑΝΣΕΡΡΑΪΚΟΣ: Η ΠΑΕ επιβραβεύει τον πιτσιρικά που έκανε το μπαλκόνι του κερκίδα

ΠΑΝΣΕΡΡΑΪΚΟΣ – ΘΕΜΑ

Θυμάστε πρόσφατα τον πιτσιρικά που με ζωγραφιές δικές του έκανε το μπαλκόνι του κερκίδα? Το θέμα είχε αναδείξει το FONH μετά τον εντός έδρας αγώνα με τον Αστέρα Aktor (2-1).

GBL: ΠΑΟΚ – Ηρακλής 84-82 (φωτό&video)

Σύμφωνα λοιπόν με πληροφορίες, η κόκκινη ΠΑΕ σκοπεύει να αναζητήσει τον μικρό και να τον επιβραβεύσει για αυτήν του την ενέργεια.

Στο επόμενο εντός έδρας ματς του Πανσερραϊκού που είναι με την ΑΕΛ (25/11) για το πρωτάθλημα της Superleague. 

Πριν τον αγώνα, αναμένεται να του δώσει δώρα από την μπουτίκ και μάλλον ένα εισιτήριο διαρκείας για να δει από κοντά τους παίκτες των λιονταριών.