Η παράνομη διακίνηση τροφίμων παραμένει μια από τις πιο ανησυχητικές πτυχές της αγοράς, καθώς πέρα από τη φορολογική παραβατικότητα, θέτει σε κίνδυνο και τη δημόσια υγεία. Οι ελεγκτικές αρχές σε όλη τη χώρα εντείνουν τους ελέγχους τους, διαπιστώνοντας συνεχώς περιπτώσεις μεταφοράς προϊόντων χωρίς τα απαραίτητα παραστατικά, γεγονός που αποκαλύπτει την ύπαρξη ενός εκτεταμένου φαινομένου αδήλωτης εμπορίας και παραοικονομίας στον τομέα των τροφίμων.
Το νέο περιστατικό καταγράφηκε στην Πέλλα, όπου η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας επέβαλε διοικητικό πρόστιμο ύψους 1.500 ευρώ σε επιχείρηση με έδρα την Αραβησσό Πέλλας. Σύμφωνα με την απόφαση με αριθμό πρωτ. 755583(16764)/17-10-2025, ο έλεγχος πραγματοποιήθηκε στις 7 Οκτωβρίου 2025, στις 08:05 π.μ., από ελεγκτές της Διεύθυνσης Ανάπτυξης. Το φορτηγό τύπου βαν της επιχείρησης ακινητοποιήθηκε εντός της Κεντρικής Αγοράς Θεσσαλονίκης (Λαχαναγορά), όπου διαπιστώθηκε ότι μετέφερε 180 κλούβες με λωτούς, χωρίς να κατέχει ή να επιδείξει οποιοδήποτε παραστατικό διακίνησης.
Διαβάστε περισσότερα στο Cibum.gr









