Ομόφωνο “ΟΧΙ” για το κλείσιμο καταστήματος ΕΛΤΑ στο Σιδηρόκαστρο

Με ομόφωνο ψήφισμα (Σιδηρόκαστρο, 30 Οκτωβρίου 2025), το Δημοτικό Συμβούλιο Σιντικής ζητεί να παραμείνει σε λειτουργία το κατάστημα ΕΛΤΑ Σιδηροκάστρου, αντιδρώντας στην προγραμματισμένη αναστολή συναλλακτικής δραστηριότητας από τη Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2025.
Στο κείμενο επισημαίνεται ότι πρόκειται για το μοναδικό ταχυδρομικό κατάστημα στον Δήμο, ο οποίος συγκαταλέγεται στους μεγαλύτερους σε έκταση της χώρας και εδράζεται σε παραμεθόρια περιοχή.
Η παύση λειτουργίας, κατά το ψήφισμα, «υποβαθμίζει τις παρεχόμενες υπηρεσίες» στους δημότες και «ωθεί στην ανεργία» τους συμβασιούχους εργαζόμενους.
Ο Δήμος δηλώνει ότι «επιφυλάσσεται για κάθε νόμιμη ενέργεια» προς διασφάλιση των δικαιωμάτων των πολιτών.
Το ζήτημα εντάσσεται στον μετασχηματισμό των Ελληνικών Ταχυδρομείων, που σύμφωνα με τον μετοχικό φορέα (Υπερταμείο) και δημόσιες τοποθετήσεις για το στρατηγικό πλάνο 2025–2027 περιλαμβάνει εξορθολογισμό του δικτύου, στροφή στα δέματα και νέα μοντέλα εξυπηρέτησης (λιγότερα ιδιόκτητα καταστήματα, περισσότερα σημεία μέσω συνεργατών).
Το επόμενο διάστημα αναμένονται επαφές με τους αρμόδιους φορείς και ενημέρωση των εκπροσώπων του Νομού, προκειμένου να αναζητηθεί λύση που θα διασφαλίζει την απρόσκοπτη πρόσβαση των κατοίκων της ακριτικής Σιντικής σε βασικές ταχυδρομικές υπηρεσίες.

 

Πηγή: Eproodos.gr