ΗΡΩ ΚΑΡΥΟΦΥΛΛΗ
Πρεμιέρα έκανε η νέα σειρά του Alpha, Να με λες μαμά, με τη Μαρία Κίτσου, το βράδυ της Πέμπτης 26 Σεπτεμβρίου.

Στη νέα κοινωνική δραματική σειρά σημαντική συμβολή είχε η Σερραια Ηρώ Καρυοφύλλη, η γνωστή δημοσιογράφος του Alpha η οποία στα μέσα του φετινού καλοκαιριού έφυγε από τη ζωή, μετά από σοβαρό θέμα υγείας.
Στο φινάλε του πρώτου επεισοδίου, ο τηλεοπτικός σταθμός Alpha τίμησε τη μνήμη της: «Αφιερωμένο στη μνήμη της δημοσιογράφου, Ηρούς Καρυοφύλλη για τη σημαντική συμβολή της στην έρευνα».









