Αυτή τη φορά ο οικοδεσπότης ήταν ο Αντιπεριφερειάρχης Σερρών Παναγιώτης Σπυρόπουλος ο οποίος κάλεσε σε ένα γιορτινό τραπέζι τους ανθρώπους των ΜΜΕ καλωσορίζοντας τη νέα χρονιά!

Αλλάζοντας λίγο την ετήσια παράδοση ο κ. Σπυρόπουλος καλεσε τους ανθρώπους που εργάζονται στα ΜΜΕ στη γνωστή ταβέρνα “Καπηλειό του Κωστή” όπως συνέβη και πριν την επιδημία Κορωνοίου…
Το φλουρί της Βασιλόπιτας κέρδισαν οι εικονολήπτες, ενώ το φλουρί στα ατομικά πιτακια η Δημοσιογράφος Κατερίνα Νώτα!
Το φλουρι είχε κι ένα δώρο μια διαμονή στο ξενοδοχείο Ερωδιός στον Λιθότοπο Σερρών.
…Και του Χρόνου με υγεία!









