
Ήταν 14 Οκτωβρίου του 2013, όταν η Φαιή Σκορδά με ροζ ανταύγειες στα μαλλιά, ντυμένη με λευκό σύνολο, χαμηλά παπούτσια και πιασμένη χέρι – χέρι με τον τότε σύζυγό της, Γιώργο Λιάγκα, είπαν την πρώτη καλημέρα στους τηλεθεατές, μέσα από τη συχνότητα του ΑΝΤ1. «Έχω πάρα πολύ άγχος. Καλημέρα από τον ΑΝΤ1. Είχα σκεφτεί πάρα πολλά να πω. Είμαι χαρούμενη που θα είμαστε και φέτος μαζί. Σας υπόσχομαι πως θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό και σε αυτό το σπίτι» ήταν τα πρώτα λόγια της, με εμφανή τη συγκίνηση στο πρόσωπο και τη φωνή της.
Το απόγευμα της Παρασκευής (8/7), λίγες ώρες μετά το μεγάλο φινάλε της πρωινής εκπομπής, ο ΑΝΤ1 με μία λιτή ανακοίνωση 50 λέξεων αποχαιρέτησε και ευχαρίστησε τη Φαίη Σκορδά για τη συνεργασία που είχαν όλα αυτά τα χρόνια. «Ο ΑΝΤ1 ανακοινώνει την ολοκλήρωση της συνεργασίας του με τη Φαίη Σκορδά. Η αγαπημένη παρουσιάστρια υπήρξε για εννιά χρόνια στην πρώτη γραμμή της ψυχαγωγίας του ΑΝΤ1 και αποτελούσε μέλος της οικογένειάς του. Ο σταθμός την ευχαριστεί για τη συνεισφορά της και της εύχεται καλή επιτυχία στα επόμενα επαγγελματικά της βήματα».
Φωτό-πηγη: ethnos gr









