Να και μια φορά που η φασαρία και τα γκάζια των αυτοκινήτων που έφεραν θετικά αποτελέσματα!
Αυτή η παρέλαση αυτοκινήτων ζωντανεψε την πόλη των Σερρών και ικανοποίησε το θέαμα πολλούς Σερραίους που στάθηκαν και έβγαλαν τα κινητά τους για να φωτογραφίσουν τα αυτοκίνητα που περνούσαν από μπροστά τους!
Για να μην θεωρηθουμε πως γκρινιάζουμε για όλα, να μια λαμπρη εξαίρεση και μια λαμπρότερη πρωτοβουλία!
Ο Δήμαρχος Σερρών Αλεξάνδρος Χρυσάφης πέτυχε τον στόχο του! Με μια απλή κίνηση δημιουργήθηκε κάτι ξεχωριστό (όχι απαραίτητα πολυδάπανο) και οι εικόνες ταξίδεψαν σε όλη την Ελλάδα. Έτσι είδαν και στην Κρήτη, τι κάναμε στις Σέρρες, στην Κέρκυρα, στη Θεσσαλονίκη και στην Αλεξανδρούπολη!
Αυτός είναι ο στόχος! Γι’ αυτό φωνάζουμε κάθε φορά! Ο Δήμος Σερρών πολλαπλασίασε την επιτυχία! Για τέτοιες Πρωτοβουλίες που προάγουν την εξωστρέφεια ποιος αλήθεια μπορεί να πει κάτι; Χρειαζόμαστε ανάλογα events!









