Λίγο ο καύσωνας αυτές οι μέρες, λίγο το ότι μπαίνουμε στο τελευταίο δεκαήμερο του Αυγούστου, λίγο και ότι τελειώνει το καλοκαίρι του 2022, οι Σερραίοι ξεχύθηκαν στις παραλίες.
Το FONH.GR έκανε ένα οδοιπορικό στις παραλίες του Στρυμονικού κόλπου, από την παραλία Οφρυνίου έως τον Σταυρό.
Στην παραλία Οφρυνίου (Τούζλα), το αδιαχώρητο υπήρξε το βράδυ στην παραλιακή βόλτα από κόσμο. Όλα τα μαγαζιά εστίασης δούλευαν.
Στην δε Ασπροβάλτα, δεν υπήρχε θέση να καθίσεις σε ώρα αιχμής (22.00) το βράδυ, ακόμα και σε μαγαζιά που συγκέντρωναν το προηγούμενο διάστημα λίγες ημέρες.
Στην παραλία Βρασνών ίδιο το κλίμα με πολλούς τουρίστες Σκοπιανούς, Βούλγαρους να δίνουν ζωή στην περιοχή, αλλά και Έλληνες που είχαν σπίτια.
Και στον Σταυρό Θεσσαλονίκης από νωρίς ο πεζόδρομος γέμισε και άδειασε τις πρώτες πρωινές ώρες.









