Ο πρόσφατος καυγάς και το ξύλο ανάμεσα στους τραπερ Snik και Light και μάλιστα στα μουσικά βραβεία MAD, έφερε αναστάτωση και διχασμό στις απόψεις πολλών νεολαίων.
Το FONH.GR βρέθηκε μετά από μια καλοκαιρινή συναυλία ενός τραπερ σε μια παραλία στον Στρυμονικό κόλπο και ρώτησε νεολαίους για όσα έγιναν πρόσφατα.
Δεν θέλουν να δείξουν τα πρόσωπα τους, αλλά διαβάστε παρακάτω τι λένε.
Γιάννης Π. – 17 ετών
“Είδαμε αυτά που έγιναν στα βραβεία Mad και άμα σου πω το περιμέναμε να γίνει κάτι τέτοιο, γιατί τελευταία έκαναν δηλώσεις εκατέρωθεν οι τραπερ ότι θα δειρει ο ένας τον άλλον. Υπήρχε μια διαδικτυακή κόντρα. Σίγουρα καταδικάζουμε την βια, αλλά καλό είναι να μην γίνονται αυτά”.
Πέτρος Ν. – 18 ετών
“Μας ξενέρωσαν ρε φίλε. Εμείς τους ανεβάσαμε τους είχαμε Θεούς και αυτοί μας απογοήτευσαν. Άσε που δεν έχουν στίχους, πάνε να πουνε κάτι σταματάνε γιατί έχει βρισιες. Και αυτά που λένε στα τραγούδια τους ειδικά για τις γυναίκες είναι πολύ υποτιμητικά. Και κάποια από τα κορίτσια της ηλικίας μας, όμως τα ακούνε, τα αποδέχονται και τα χορεύουν κιόλας, ντροπή”.
Βασίλης Χ. – 18 ετών
“Αν ζούσε σήμερα ο MAD Clip πιστεύω δεν θα γινόταν όλα αυτά. Αυτοί τώρα μπορεί να το κάνουν για διαφήμιση. Ο μπαμπάς μου άκουγε Πασχάλη, εσύ μπορεί να άκουγες Αctive Member, στην δική μου γενιά υπάρχουν αυτοί. Trannos που τον πάω και ας λένε ότι είναι γατάκι, SNIK και Light.
Τώρα που είμαστε νέοι θέλουμε και εμείς να ζήσουμε την δική μας κατάσταση, την δική μας εποχή”.









