MEDIA
Ένας από τους πιο παλιούς τεχνικούς τηλεόρασης στις Σέρρες ο Σάκης Βενέτης, ανακοίνωσε ότι φεύγει από το ΔΙΚΤΥΟ Τηλεόραση μετά από 22 χρόνια.

Διαβάστε τι έγραψε ο ίδιος στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook.
“Μετά από 22 χρόνια έδωσα τέλος στην συνεργασία μού με το ΔΙΚΤΥΟ Τηλεόραση
Οι εμπειρίες αμέτρητες χιλιάδες ρεπορτάζ έχοντας πάντα στο μυαλό μου να φέρω το τέλειο αποτέλεσμα ως επαγγελματίας οπερατερ. Όλα όμως στην ζωή έχουν αρχή και τέλος και συνήθως το τέλος είναι επώδυνο.. προσπαθείς με αγώνες για τα αυτονόητα αλλά υπάρχει απέναντι σου το κενό τότε παίρνεις την απόφαση και προχωράς”.svenetsiano









