Υπό βροχή είπαν “ΟΧΙ” στο 13ωρο – Δυο απεργιακές συγκεντρώσεις

Ενάντια στο βροχερό καιρό, με δύο ξεχωριστές συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας και ισάριθμες πορείες στο κέντρο της πόλης, οι Σερραίοι εργαζόμενοι σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα συμμετείχαν στην σημερινή εικοσιτετράωρη πανελλαδική πανεργατική απεργία που κήρυξαν τα συνδικάτα τους. Σημείο αιχμής όλων των συμμετεχόντων η κατάργηση  του νέου εργασιακού νομοσχεδίου, η ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων και η συνεχιζόμενη ακρίβεια. Παρά το γεγονός, ότι οι συμμετοχές και στις δύο συγκεντρώσεις δεν αντικατοπτρίζουν τον αριθμό των Σερραίων εργαζομένων, ούτε εκφράζουν το μέγεθος της δυσαρέσκειας και αγανάκτησή τους στα νέα εργασιακά δεδομένα, εν τούτοις για το χαμηλό ποσοστό αγωνιστικότητας της τοπικής κοινωνίας, χαρακτηρίζονται ικανοποιητικές.

Πηγή: Ertnews.gr

Πατήστε εδώ για Συνεχεια