Αυλαία για τα «Μουσικά ταξίδια στις γειτονιές της πόλης» στο πάρκο Καπετάν Μητρούση

Αυλαία για τα «Μουσικά ταξίδια στις γειτονιές της πόλης»
στο πάρκο Καπετάν Μητρούση

Με αγαπημένες μελωδίες και τραγούδια από το έντεχνο και λαϊκό ελληνικό ρεπερτόριο «ντύθηκε» μουσικά το πάρκο Καπετάν Μητρούση, στα Κάτω Καμενίκια, το βράδυ της Κυριακής 21 Ιουνίου 2026. Τα μέλη του μουσικού σχήματος «ΦΩ.Ν.Ε.Σ.» χάρισαν στους παρευρισκόμενους ένα πρόγραμμα γεμάτο συναίσθημα και μουσικές επιτυχίες, χαρίζοντας στο κοινό μία όμορφη καλοκαιρινή μουσική βραδιά.

Η εκδήλωση αποτέλεσε την τελευταία στάση των «Μουσικών ταξιδιών στις γειτονιές της πόλης», που διοργάνωσαν ο Δήμος Σερρών και το ΔΗΠΕΘΕ Σερρών, στο πλαίσιο των επετειακών εκδηλώσεων για την 113η απελευθέρωση της πόλης.

Στον χαιρετισμό της, η Δήμαρχος Σερρών Βαρβάρα Μητλιάγκα ευχαρίστησε τα μέλη του μουσικού σχήματος και όλους τους δημότες που αγκάλιασαν τις εν λόγω εκδηλώσεις, συμβάλλοντας στην επιτυχία του θεσμού που έχει πλέον καθιερωθεί στα πολιτιστικά δρώμενα της πόλης.

Καθ’ όλη τη διάρκεια της φετινής διοργάνωσης, τα «Μουσικά ταξίδια στις γειτονιές της πόλης» προσέφεραν στιγμές ψυχαγωγίας και πολιτισμού στις Σερραίες και τους Σερραίους, μεταφέροντας τη μουσική και την τέχνη στο θερινό θεατράκι της Καλλιθέας, στην πλατεία Ειρήνης και στην πλατεία Κατακονόζι.

Με τα «Μουσικά ταξίδια στις γειτονιές», οι Σερραίες και οι Σερραίοι είχαν ευκαιρία να συναντηθούν, να διασκεδάσουν και να μοιραστούν όμορφες μουσικές στιγμές.
#Ελευθέρια2026 #ΔήμοςΣερρών #Σέρρες #ΔΗΠΕΘΕΣερρών #ΜουσικάΤαξίδιαΣτιςΓειτονιές