Το νέο Εμπορικό Κέντρο One Salonica

Εντυπωσιακά στο χώρο της εστίασης και της ψυχαγωγίας, σε σχέδια του αρχιτέκτονα Άκη Μπογδάνου, προετοιμάζεται για να μπει το νέο designers outlet που δημιουργείται στη δυτική Θεσσαλονίκη, το Οne SALONICA.  Όπως πληροφορείται η Voria.gr, στο δεύτερο όροφο του ακινήτου, όπου βρίσκονται οι χώροι εστίασης και οι κινηματογράφοι Village του ομίλου Demco, έχουν εκμισθωθεί τουλάχιστον τα μισά καταστήματα. Ο 2ος όροφος λοιπόν,  θα φιλοξενήσει τα McDonalds που ξαναγυρνάνε στη Θεσσαλονίκη, κάτω από την Premier Capital Hellas, δύο χρόνια μετά το κλείσιμο του τελευταίου ταχυφαγείου της McDonald’s. Το food court του 2ου ορόφου, θα στεγάσει επίσης λιβανέζικο εστιατόριο που λειτουργεί στην Αθήνα και το οποίο ανεβαίνει πλέον και Θεσσαλονίκη. Στον ίδιο όροφο και ο «Σαββίκος», οι γνωστοί «Μάγειρες» της Βασ. Ηρακλείου, αλλά και  κατάστημα αλυσίδας frozen yogurt. Από το food court δεν θα λείπουν φυσικά καφετέριες και ζαχαροπλαστεία. Στο μεταξύ, συνεχίζονται πυρετωδώς οι εργασίες ανακαίνισης και αναμόρφωσης του κτηριακού συγκροτήματος, του οποίου η εκμισθώσιμη επιφάνεια ( GLA) καλύπτει 29.300 τ.μ. Το χρονοδιάγραμμα έχει πέσει πίσω ένα μήνα αλλά θεωρείται βέβαιο, όπως μαθαίνει η Voria.gr, ότι το εμπορικό και ψυχαγωγικό κέντρο θα ανοίξει για τους καταναλωτές και επισκέπτες στο τέλος Μαρτίου. Οι εργασίες συνεχίζονται στο ισόγειο και στους δύο ορόφους αλλά τα καταστήματα, σε ισόγειο και 1ο όροφο, έχουν ουσιαστικά νοικιαστεί σχεδόν στο σύνολό τους, αφού από τα 65 που είναι, έχουν εκμισθωθεί τα 60. Στο One SALONICA θα βρίσκονται οι πιο γνωστές ξένες και ελληνικές φίρμες της ένδυσης και υπόδησης, όπως και μπράντες που για πρώτη φορά θα έχουν, με αυτόνομα καταστήματα, παρουσία στη Θεσσαλονίκη. Το One SALONICA,  αναπτύσσουν οι όμιλοι Φάις, NotosCom, Μαρινόπουλου και Generic Engineering Technologies, ενώ το ακίνητο έχει αγοραστεί από τους Άραβες της GET. Oι τέσσερις όμιλοι που δημιουργούν το One SALONICA στη θέση του άλλοτε City Gate (που δεν επέτυχε η αυστραλιανή APN Property Group να  αξιοποιήσει), αλλάζουν  εντελώς το πρόσωπο και τη στόχευση του εμπορικού κέντρου.  Δημιουργούν δίπλα στη δυτική είσοδο της Θεσσαλονίκης ένα εκπτωτικό κέντρο το οποίο απευθύνεται στο σύνολο του πολεοδομικού συγκροτήματος αλλά και στους καταναλωτές των γειτονικών νομών, όπως και στους ξένους που σε μεγάλους αριθμούς πλέον, επισκέπτονται τη πόλη. Να πούμε ότι από την εκμισθώσιμη επιφάνεια ( GLA) των 29.300 τ.μ.,  το υπερμάρκετ της «Μαρινόπουλος» καταλαμβάνει 10.200 τ.μ., οι κινηματογράφοι 3.100 τ.μ., τα εστιατόρια και οι λοιποί χώροι ψυχαγωγίας 2.700 τ.μ., ενώ τα εμπορικά καταστήματα 13.300 τ.μ.  Το Κέντρο θα διαθέτει και  1.500 θέσεις στάθμευσης. Πηγή: voria.gr