Τελευταία εκπομπή για την Μαρία Ναβαλη στο ΔΙΚΤΥΟ Τηλεόραση. Δείτε ποια την αντικαθιστά

Ένας μεγάλος τηλεοπτικός κύκλος κλείνει για την Σερραία Δημοσιογράφο Μαρία Ναβαλη, αφού με το τέλος της σημερινής μεσημεριανής εκπομπής “2 Ώρες μαζί” στο ΔΙΚΤΥΟ Τηλεόραση, δήλωσε ότι αποχωρεί από την εκπομπή μετά από πολλά χρόνια. Από το 2000 στο κανάλι μέχρι σήμερα, πέρασαν 24 σερί χρόνια.

SUPER Αφιέρωμα: Πόσο καλά ξέρεις την Σερραϊκή ΤV? (Update)

Με ένα εντυπωσιακό μπλε ελεκτρικ ταγιέρ εμφανίστηκε η Σερραία δημοσιογράφος στην εκπομπή την Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024.

Την Τετάρτη 3 Απριλίου η προβολή του νέου Ντοκιμαντέρ με τίτλο “ΣΕΡΡΑΙ” στο Σινέ Κρόνιο (20.00)

Μάλιστα πριν το κλείσιμο της εκπομπής, εμφανώς συγκινημένη αποκάλυψε πως είναι η τελευταία  της εκπομπή. Επίσης ανέφερε και την αντικαταστάτρια της εκπομπής, που είναι η δημοσιογράφος Βούλα Αγκαθα και θα ξεκινήσει από την ερχόμενη Δευτέρα τηλεοπτικές ενημερωτικές εκπομπές στην ίδια ώρα στο κανάλι και με τον ίδιο τίτλο “2 ώρες μαζί”.

Ευχαρίστησε τον Αθανάσιο Αραμπατζή που αποκάλεσε μεγάλο σχολείο, την Φωτεινή Αραμπατζή και την τωρινή Διευθύντρια του ΔΙΚΤΥΟ Τηλεόραση Μαρία Αραμπατζή. Όλους τους συνεργάτες της που έχει δουλέψει και τεχνικούς και τέλος το μεγάλο ευχαριστώ το είπε για τον κόσμο, που εισέπραξε μεγάλη αγάπη. “Δεν θα χαθούμε από την συχνότητα”, η τελευταία της ατάκα εμφανώς συγκινημένη.