Σέρρες: Tελος το Καρουζέλ και το Παγοδρόμιο

Με απόφαση του Δημάρχου Σερραίων Αλεξάνδρου Χρυσάφη σταματούν το Καρουζέλ και το Παγοδρόμιο από την πόλη των Σερρών. Ουσιαστικά τελευταία ημέρα λειτουργίας ήταν η χθεσινή και για τα δυο.

Το FONH μάλιστα είχε αναφέρει ότι το  παγοδρόμιο πήγε πολύ καλά φέτος, αφού έλειπε από την πόλη. Και το Καρουζέλ είχε όλες τις ημέρες κινητικότητα λόγω γιορτών

Τα νέα υγειονομικά μέτρα σε συνδυασμό με τα πολλά κρούσματα της μετάλλαξης Όμικρον έφεραν σε δύσκολη θέση τον Δήμαρχο και πήρε οριστικές αποφάσεις για να μην ανανεώσει την σύμβαση.

Σχετικά με τον στολισμό της πόλης αυτός παραμένει κανονικά, παρά το γεγονός πως τελείωσαν και οι γιορτές της Πρωτοχρονιάς.