Οι δυσχέρειες αποδίδονται στους αποκλεισμούς που έχουν επιβάλει Έλληνες αγρότες στα σύνορα της Ελλάδας με τη Βόρεια Μακεδονία
Σε «κατάσταση κρίσης» στην τροφοδοσία ηλεκτρικής ενέργειας κηρύχθηκε η Βόρεια Μακεδονία, έπειτα από απόφαση της κυβέρνησης της χώρας, λόγω σοβαρών δυσκολιών στην προμήθεια μαζούτ από την Ελλάδα.
Το μέτρο αυτό, σημαίνει πρακτικά ότι θα χρησιμοποιούν τα κρατικά αποθέματα του μαζούτ. θα έχει διάρκεια επτά ημερών.
«Η απόφαση αυτή προκύπτει λόγω της αδυναμίας προμήθειας μαζούτ, το οποίο είναι απαραίτητο για την παραγωγή (ηλεκτρικής ενέργειας). Τα κρατικά αποθέματα του παραγώγου πετρελαίου- μαζούτ θα μεταβιβαστούν χωρίς αποζημίωση και η ESM (κρατική επιχείρηση ηλεκτρισμού της Βόρειας Μακεδονίας) υποχρεούται να υποβάλει έκθεση στην κυβέρνηση και στο υπουργείο Οικονομικών σχετικά με την κατανάλωση του μαζούτ» αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της κυβέρνησης της Βόρειας Μακεδονίας.
Πηγή: in.gr









