Ορκίστηκαν 14 νεοδιοριζομενοι υπάλληλοι στο Νοσοκομείο Σερρών
ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΣΕΡΡΩΝ Ούτε ένας, ούτε δύο, ούτε τρεις, 14 νεοδιοριζόμενοι υπάλληλοι και νοσηλευτές ορκίστηκαν σήμερα για να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στο Γενικο Νοσοκομείο Σερρών. Στην τελετή ορκωμοσίας, η οποία πραγματοποιήθηκε στο αμφιθέατρο του κτηρίου της διοίκησης, έδωσε το παρόν και ο Διοικητής της 4ης ΥΠΕ Παναγιώτης Μπογιατζίδης ο οποίος τονισε: https://www.fonh.gr/sl1-levadeiakos-panserraikos-kyriaki-17-00-live-fonh/ “Σήμερα στο Νοσοκομείο […] Περισσοτερα









