Όλα γυαλιστερά δεν είναι στη ζωή όπως στις διαφημίσεις – Του Γιαννη Δελη

Η περίπτωση του καταναλωτή σε γνωστό σούπερμάρκετ των Σερρών χθες, που φέρνει Αποκλειστικα στο φως της δημοσιοτητας το FONH.GR, (διαβάστε σε άλλο άρθρο) ειναι χαρακτηριστική πως η ζωή ξεπερνά τις διαφημίσεις.

Το φιλικό χαμόγελο μιας κοπέλας και το δήθεν κοινωνικό πρόσωπο της αλυσίδας   σούπερ μάρκετ πάνε περίπατο στην . καθημερινότητα.

Στην σκληρή πραγματικότητα όταν φτανει ένας άνθρωπος στο ταμείο (πόσο μάλλον όταν είναι ηλικιωμένος) και δεν έχει υπολογίσει καλά τα χρήματα του. Τότε η ταμίας ζητάει τα χρήματα της για να μη χρεωθεί η ίδια. Μόνο που μιλάμε για 0.20€!

Δε διαφέρει η περίπτωση του εισπράκτορα που κατεβάζει έναν φοιτητή για 0.50€… Είναι περιπτώσεις που συμβαίνει και στον καθένα από εμάς όταν περιμένουμε στην ουρά του ταμείου και διαπιστώνουμε πως μια ανάλογη ιστορία διαδραματίζεται μπροστά μας. Έχω δώσει κι εγώ κι έχω βοηθήσει ηλικιωμένο όταν η ταμίας ήθελε τα χρήματα αλλιώς όπως έλεγε δεν θα προχωρούσε η αγορά.

Από τη μια θέλουν να δείξουν πως καταλαβαίνουν τον κόσμο που δεν έχει και πραγματικά υποφέρει από την κρίση και από την άλλη όπου βρουν χτυπάνε…

Έπρεπε πυροσβεστικά να παρέμβει το FONH.GR για να λύσει το θέμα και να δοθούν αμοιβαίες εξηγήσεις. Το λάθος της προϊσταμένης ήταν ότι δεν απάντησε στον καταναλωτή και να του πει ότι ελάτε κύριε αύριο όπως είπατε να πληρώστε τα 0.20 λεπτά της διαφοράς. Κάποια στιγμή της ξέφυγε στην συζήτηση μας ότι «Και ένας αυτήν την γραμμή μας δίνουν». Γι’αυτό έγινε αυτός ο ντόρος?

Η αξιοπρέπεια του ανθρώπου πάνω από όλα, αυτές τις αξίες πρεσβεύει το FONH.GR

Συν τοις άλλοις, έρχεται να προστεθεί και η δήλωση του Σερραίου Υπουργού Μεταφορών και υποδομών Κώστα Καραμανλή ότι είναι αποβρασματα της κοινωνίας οποίοι δεν πληρώνουν στο Μετρό.

Έπρεπε να σκεφτεί ότι υπάρχει πολύς κόσμος που δεν έχει χρήματα η δεν του περισσεύουν για να πάρει το Μετρό. Σύμφωνοι, δεν είπαμε να μπαίνουν τζάμπα, αλλά όχι και να το λες και να ισχύει για όλους.