Νέο περιστατικό απανθρωπιάς στην Παραλία Βρασνών

Μια απίστευτη καταγγελία έγινε στο FONH.GR από την Παραλία των Βρασνών και εκτιμούμε πως πρέπει να δημοσιευτεί. Το site μας διατηρεί τα στοιχεία και των ατόμων που το κατήγγειλαν και το Beach Bar που νοικιάζει και δωμάτια.

Για 0.60 ευρώ ιδιοκτήτης Beach Bar αρνήθηκε σε πελάτες νέα παραγγελία!!!

Δύο άτομα ηλικίας 40 και 41 ετών Σερραίοι στην καταγωγή, πήγαν το μεσημέρι του Σαββάτου (23/08) σε Beach Bar της Παραλίας των Βρασνών για να πιουν έναν καφέ. Στην παραγγελία που έκαναν για δύο Φραπε, ζήτησαν να πληρώσουν με κάρτα σε POS μηχάνημα. Ο σερβιτόρος νεαρός σε ηλικία τους είπε πως δεν μπορεί να γίνει αυτή η συναλλαγή.

Έγκυος αποπειράθηκε να αυτοκτονήσει στις Σέρρες

Στα χρήματα (ψιλά) που μέτρησαν οι δύο άντρες διαπίστωσαν ότι είχαν 5.40 ευρώ μαζί τους και τα υπόλοιπα χρήματα που είχαν και οι δύο, ήταν στο αυτοκίνητό τους που είχαν παρκάρει λίγο μακριά.

Οι δύο καφέδες έκαναν συνολικά 6.00 ευρώ από 3.00 ευρώ δηλαδή ο καθένας. Δεν σχολιάζετε η τιμή, διότι είναι ένα Beach bar που προσφέρει ανέσεις, με άνετες ξαπλώστρες και ωραίο περιβάλλον.

Στον σερβιτόρο ζήτησαν να του δώσουν τα 5.40 ευρώ εκείνη την ώρα, αλλά επειδή ήταν 15.45 το μεσημέρι και η θερμοκρασία ήταν στους 37ο κελσίου, θα έδιναν τα 0.60 ευρώ αργότερα, όταν η ζέστη υποχωρούσε και ο σερβιτόρος το δέχτηκε αδιαμαρτύρητα.

Επίσης να σημειωθεί και κάτι ακόμα. Τον καφέ όπως μας είπανε τον έφερε σε μισό ποτήρι και για να συμπληρωθεί έπρεπε να προστεθεί από το 0.5 lit νεράκι που έφερε. Άρα το νερό που κατανάλωσαν σε αφόρητη ζέστη ήταν πολύ λιγότερο οι δύο πελάτες.

Έφερε μισους τους καφέδες και έπρεπε να συμπληρώσεις νερό από μικρό εμφιαλωμένο 0.5 l.

Στις 17.45 το απόγευμα, οι δύο άντρες-πελατες λόγω της αφόρητης ζέστης που επικρατούσε ζήτησαν… νερά!!! Δύο μικρά εμφιαλωμένα που η τιμή τους ήταν 0.50 ευρώ το ένα, δηλαδή 1.00 ευρώ τα δύο.

Απιστευτη καταγγελία στο FONH.GR

Τους πλησιάζει μια σερβιτόρα και τους λέει πως, ΔΕΝ θα τους φέρει τα νερά που παρήγγειλαν, επειδή χρωστούν 0.60 λεπτά του ευρώ από την πρώτη παραγγελία των δύο Φραπε. «Μα κοπέλα μου δεν ζητήσαμε γρανίτα ή κοκτέιλ, νερό σου ζητήσαμε», λέει ο ένας πελάτης με νόημα.

Οι δύο άντρες εμφανώς εκνευρισμένοι ζήτησαν τον λόγο σε έντονο ύφος από τον ιδιοκτήτη Ν.Α που ήταν εκείνη την ώρα  στο μαγαζί και είναι από την Θεσσαλονίκη. Αυτός τους είπε πως δεν ξέρουν από μαγαζιά, το να είσαι δηλαδή ιδιοκτήτης και να πάνε σε άλλα μαγαζιά της περιοχής. Θεώρησε πως η πίστωση δεν θα πληρώνονταν και δεν τους ήξερε προσωπικα για να δώσει νέα παραγγελία (εννοούσε τα νερά). Οι πελάτες μας είπαν πως έχουν πάει 3 φορές επειδή είχε ωραίες ξαπλώστρες και δροσιά το μεσημέρι.

Άποψη: Ο πελάτης έχει ΠΑΝΤΑ δίκιο!

 

Φυσικά ότι λογαριασμό θα έκαναν εκ νέου θα το πλήρωναν, δεν υπήρξε προσπάθεια να αποδράσουν οι πελάτες από το μαγαζί. Μπορεί να ζητούσαν και επιπρόσθετα ένα παγωτό.

«Δεν σας δίνω νέα παραγγελία, αν δεν πληρωθεί η προηγούμενη» 

Οι δύο άντρες πλήρωσαν το υπέρογκο (ειρωνικά) χρέος των 60 λεπτών που φυσικά δεν θα το άφηναν Τόνγκα!!! και αποχώρησαν χωρίς να πάρουν τα νερα, λέγοντας του ότι «Ζητήσαμε νερό μέσα στον καύσωνα και εσύ φοβήθηκες μην χάσεις συνολικά 1.60 ευρώ.

Ο Ιδιοκτήτης αρνήθηκε να πληρώσουν οι πελάτες με κάρτα ενώ έχει μηχάνημα POS

Όταν εμείς ζητήσαμε να πληρώσουμε με POS, που τελικά είχες, δεν θελατε. Τα 5.40 ευρώ που είχαμε πληρώσει είναι το 80% περίπου της τιμής των προϊόντων που παραγγείλαμε και φυσικά θα δίναμε όταν πηγαίναμε στο αμάξι και τα υπόλοιπα και ο σερβιτόρος σου το δέχτηκε αβίαστα και ήταν ευγενικός». Ο ιδιοκτήτης είπε ότι ο σερβιτόρος (σημειώνουμε πως ήταν ευγενεστατος και χαμογελαστός) ήταν 10 ημέρες μόνο και ότι η απόφαση ήταν δική του.

Απίστευτο περιστατικό σε γνωστό Σούπερ Μάρκετ στις Σέρρες

Αυτό ήταν ένα ακόμα περιστατικό, όπως πρόσφατα συνέβη σε γνωστό σούπερ μάρκετ στις Σέρρες, που λίγο πολύ οι υποθέσεις μοιάζουν. Πατήστε πάνω στο θέμα για να διαβάσετε τι έγινε πριν λίγες ημέρες.

Τα συμπεράσματα δικά σας.