Μητσοτάκης σε αγρότες: Ναι στον διάλογο, αλλά όχι στο παράλογο, μη εποικοδομητική η στάση τους, ας σκεφτούν την πατρίδα μας

Δηλώνει έκπληκτος από το «όχι» των αγροτών – «Όποιος αρνείται τις αρχές της Δημοκρατίας αναλαμβάνει μεγάλο βάρος απέναντι στην κοινωνία» – Επαναλαμβάνει ότι η πόρτα της κυβέρνησης μένει ανοιχτή για συνάντηση

Διάλογος δεν γίνεται με τελεσίγραφα διεμήνυσε το πρωί της Κυριακής ο Κυριάκος Μητσοτάκης μετά την άρνηση των αγροτών να προσέλθουν στο Μαξίμου τη Δευτέρα το απόγευμα μετά την πρόσκληση που της απηύθυνε ο ίδιος από το βήμα της Βουλής.

Παράλληλα σημειώνει στην κυριακάτικη ανάρτησή του ότι «τα μπλόκα που εκ των πραγμάτων στρέφονται εναντίον άλλων κοινωνικών ομάδων, δεν υπηρετούν τα αιτήματα των αγροτών. Αντίθετα, τα υπονομεύουν. Ενώ οι καταλήψεις δρόμων και άλλων δημόσιων υποδομών που ανήκουν σε όλους, δεν είναι υπεύθυνες ενέργειες. Αλλά κινήσεις που βλάπτουν τη χώρα. Και, ασφαλώς, τις τοπικές οικονομίες στην περιφέρεια».

Πηγή: Protothema.gr