Στο «Ολύμπιον» έφθασε χθες το βράδυ η Ιταλίδα «σταρ», Μόνικα Μπελούτσι!
Στο κέντρο της Θεσσαλονίκης βρέθηκε πριν από λίγη ώρα η διάσημη Ιταλίδα ηθοποιός, Μόνικα Μπελούτσι, καλεσμένη του 64ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.

Η Ιταλίδα σταρ, λαμπερή και χαμογελαστή, αποθεώθηκε από πλήθος κόσμου που είχε συγκεντρωθεί από τις 21:30 μ.μ. περιμένοντας με αγωνία την άφιξη της Μπελούτσι.
Όταν εκείνη έφτασε έξω από το «Ολύμπιον», θαυμαστές της ζητούσαν αυτόγραφα και φώναζαν ρυθμικά το όνομά της.
Η Μόνικα Μπελούτσι παρουσιασε χθες την προβολή της ταινίας «Μαρία Κάλλας: επιστολές και αναμνήσεις» των Τομ Βολφ και Γιάννη Δημολίτσα, στην οποία ερμηνεύει σε μονόλογο αποσπάσματα από επιστολές της κορυφαίας σοπράνο.
Το φιλμ θα προβληθεί στο «Ολύμπιον», στο πλαίσιο των εορτασμών για το έτος «Μαρία Κάλλας» για τη συμπλήρωση εκατό χρόνων από τη γέννηση της μεγάλης ντίβας.
Σήμερα Πέμπτη (9/11), στις 20:00 στον ίδιο χώρο θα προβληθεί και η ταινία «Μαλένα» του Tζουζέπε Τορνατόρε, με την οποία έγινε παγκοσμίως γνωστή η ηθοποιός.
Τέλος, η Ιταλίδα ηθοποιός θα τιμηθεί από το 64ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης με τον «Χρυσό Αλέξανδρο» για τη συνολική προσφορά της στο σινεμά.
Ανεβαίνοντας στη σκηνή του Ολύμπιον η Μόνικα Μπελούτσι είπε: «Δεν θέλω να πω πολλά για την ταινία, θα την ανακαλύψετε μόνοι σας. Όπως όλοι ξέρετε, η Ελλάδα είναι βαθιά, βαθιά, βαθιά μέσα στην καρδιά μου. Σας ευχαριστώ πολύ».

UPDATE: 23.59
Πηγή Grtimes.gr









