ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΑΠΟΨΗ – ΚΩΣΤΑΣ ΔΕΛΗΣ
Η κατάσταση εδώ και λίγες εβδομάδες δεν είναι καλή στον Πανσερραϊκό. Ειδικά μετά την ήττα από τον Βόλο (2-1) έχουμε συνέχεια ήττες και προβλήματα.
Για 2η χρονια έδωσα το παρόν στη Λιβαδειά
Δείτε τι έλεγα κάτω στο video πριν τον αγώνα στη Λιβαδειά.
Κάποτε η Λιβαδειά φημιζόταν για τα σουβλάκια και εμείς για την ομάδα ποδοσφαίρου μας. Τώρα έχει γίνει το αντίθετο!!!! Κρίμα….
Εδώ και δύο εβδομάδες όμως μετά την ήττα από την ΑΕΛ (0-2) και ΠΑΟΚ (0-5) στις Σέρρες, διανύσαμε την περίοδο με το “Φεύγει ο Μπάτσι”, αλλά και με το “Παραμένει ο Μπάτσι”.
https://www.fonh.gr/to-fonh-se-ola-ta-gipeda-tis-elladas-gia-toys-agones-toy-panserraikoy/
Όλο αυτό έχει επηρεάσει αρνητικά την ομάδα και την έχει καθυστερήσει σε όλα χαρακτηριστικά. Ξέρουμε τι προβλήματα έχουμε από την αρχή, μην τα λέμε ξανά.
Τουλάχιστον αυτό που έγραψα μόνο εγώ ότι ο Κριστιάνο Μπάτσι ΔΕΝ θα πάει στην Λιβαδειά τελικά έγινε. ΔΕΝ ήταν στη Λιβαδειά.
Η ενδεκάδα μας είχε αλλαγές, κάπως πιο ορθολογικό το σχήμα μας σε σχέση με άλλα ματς που παρέταξε ο Αλέξανδρος Βεργωνης.
Στην αρχή του αγώνα στη Λιβαδειά είχαμε μια κάποια διάθεση να παίξουμε. Και μπορεί να δεχτηκαμε γκολ νωρίς, δεν μας πήρε απο κάτω. Φτάσαμε γρήγορα στην ισοφάριση με το πρώτο γκολ που σημείωσε ο Τσε Νούνελι. Αν γινόταν και το 1-2 με το γκολ του Αλέξα Μάρας που δεν μέτρησε, θα λέγαμε αλλά τώρα.
Και πάμε στην τελευταία φάση του ημιχρόνου, όπου γίνεται από τα δεξιά αυτή η σέντρα σουτ και τρώμε ένα χαζό γκολ με τον Σεμπάστιαν Παλλάσιος. Άλλο να πας με το 1-1 στα αποδυτήρια και άλλο από τον πουθενά με 2-1.
Στην επανάληψη υπήρξε μια άνευ προηγουμένου αγωνιστική κατάρρευση. Τόσο πολύ που τρώγαμε τα γκολ σαν…σουβλάκια!!!
Αυτό ίσως το έκανε μια ομάδα που θα έπαιζε με 9 παίκτες λόγω αποβολών και να είχε ένα κάποιο άλλοθι. Έτσι φαινόταν λες και ο Λεβαδειακός έπαιζε με 11 παίκτες και εμείς με 9 παίκτες. 5 γκολ να δέχεσαι από τον Λεβαδειακό που είναι στα… καλύτερά του και εμείς στα… χειρότερα μας. Το λένε και τα στατιστικά αυτά. Τρίτη 5αρα φέτος οι άλλες από ΠΑΟΚ και Ολυμπιακό.
Θλίψη. Κάποτε είχα ένα αφιέρωμα που έβαζα για μεγάλα σκορ που είχαμε και τώρα βάζουμε θέμα με το πόσες 5αρες δεχόμαστε.
Φτάσαμε επίσης στο σημείο ο Λεβαδειακός να έχει την καλύτερη επίθεση στην Ελλάδα, 26 γκολ. Μαγκιά τους. Μια ομάδα που είναι περίπου σαν εμάς. Τι εννοώ. Έχουν κοντά την Αθήνα, εμείς την Θεσσαλονίκη και αιμορραγούν σε οπαδούς.
Δεν είχαν ποτέ διακρίσεις με Κύπελλα, πρωταθλήματα, Ευρωπαϊκή συμμετοχή. Έχουν καλά σουβλάκια όπως εμείς τελικά. Αλλά φέτος αυτοί έχουν πολύ καλή ομάδα και εμείς πολύ καλή ομάδα.
Σήμερα έχει γενέθλια ο Ροντρίγκεζ Αντεμαρ. Ο Βραζιλιάνος πρώην παίκτης της ομάδας έκανε φοβερά πράγματα ποδοσφαιρικά σε εμάς την προηγούμενη χιλιετία.
Ευτυχώς, υπάρχει τώρα η εκ νέου διακοπή στο πρωτάθλημα και ο Ζεράρ Σαραγόσα θα έχει την ευκαιρία με τον Γιάννη Γκιόκα να δουλέψει. Αλλά έχει πολύ δουλειά μπροστά του. Η πίεση γίνεται ακόμα μεγαλύτερη.
Μέχρι τις 23 Νοεμβρίου που έχουμε τον αγώνα με τον Παναθηναϊκό στις Σέρρες και μετά στη Νίκαια με την Κηφισιά.
Υ.Γ.: Αφού είχαν το κουράγιο οι δικοί μας να φωνάζουν υπέρ του Πανσερραϊκού μετά τα 5 γκολ μπράβο τους.
Υ.Γ.1: Μην νομίζετε ότι είναι πολύ καλύτεροι από εμάς η Λάρισα, ο ΟΦΗ, η Τρίπολη και ο Ατρόμητος.









