ΖΑΝΚΤ ΠΑΟΥΛΙ – ΚΕΡΚΙΝΗ
Η Γερμανική ομάδα με την ονομασία Ζανκτ Παουλι που αγωνίζεται στο πρωτάθλημα της Bundesliga, θέλει να έρθει στον Ν.Σερρών και την Κερκίνη για χειμερινή προετοιμασία.

Στον Ιχνηλάτη αναμένεται να καταλύσει η αποστολή της ομάδας.
Το θέμα αποκάλυψε ο Αντιδήμαρχος Σιντικής Στάθης Ζαπριδης. Διαβάστε παρακάτω τι έγραψε στον προσωπικό του λογαριασμό.
🌟 “Τα ευχάριστα νέα για τον Δήμο μας συνεχίζονται! 🌟
Με μεγάλη χαρά ανακοινώνουμε πως ποδοσφαιρική ομάδα από τη Γερμανία μετά από τηλ. συνομιλία θα βρεθεί στην περιοχή της Κερκίνης για την χειμερινή της προετοιμασία! ⚽🇩🇪
Η επιλογή της Κερκίνης δεν είναι τυχαία.
✔️ Το ήπιο κλίμα
✔️ Η μοναδική φυσική ομορφιά της λίμνης
✔️ Η φιλοξενία των ανθρώπων μας
…έκαναν την περιοχή μας ιδανικό προορισμό για ομάδες!!!
Η άφιξη της ομάδας φέρνει αναγνωρισιμότητα, ανάπτυξη και ώθηση στον αθλητικό τουρισμό, δείχνοντας για άλλη μια φορά πως ο Δήμος μας μπορεί να πρωταγωνιστήσει! 💙
Συνεχίζουμε δυναμικά, με στόχο να αναδεικνύουμε τον τόπο μας και να δημιουργούμε νέες ευκαιρίες για όλους!
🌍✨ Κερκίνη – Ένας προορισμός που ανεβαίνει”.
Η Ζανκτ Παουλι είναι μια συνοικία του Αμβούργου στη Γερμανία.
Σε αυτήν την ομάδα αγωνίζεται και ένας Έλληνας ποδοσφαιριστής ο Κρητικός Μανώλης Σαλιακας.
Στο Γερμανικό πρωτάθλημα της Bundesliga η St.Pauli βρίσκεται στην προ τελευταία θέση με 7 βαθμούς, μετά από 12 αγώνες.









