Επιμενουν στα μπλόκα οι αγρότες

Ηρθε η ώρα να σηκώσουμε κεφάλι. Η γη που μας μεγάλωσε , τα χωράφια μας, τα ζώα μας, ΔΕΝ μπορούν άλλο να μένουν χωρίς φωνή! Την Τρίτη ο αγώνας δυναμώνει ενισχύοντας από 35 νέα τρακτέρ από την περιοχή της Ζιχνης και των γύρω περιοχών!

Τώρα είναι η ώρα! Κάνεις δεν περισσεύει! Αφηστε τον καναπέ και πάρτε το τρακτέρ από όποιο χωριό και αν είστε και δώστε το παρών στην διασταύρωση Λεύκωνα-Σιδηροκάστρου την Τρίτη στις 11 το πρωί όπου παρουσία αγροτών με αγροτικά μηχανήματα και συνοδεία αστυνομίας θα ανεβείτε επάνω στο μπλόκο του Προμαχώνα!

Είναι ή τελευταία ευκαιρία μας….
Μαζί ήμαστε πιο δυνατοί,
Μαζί μπορούμε να διεκδικήσουμε το ΔΙΚΑΙΟ μας!

 

Αυτά έγραψε ο Νίκος Βαρσαμης από το μπλόκο του Προμαχώνα Σερρών