Στις δύσκολες μέρες που περνάμε με τον Κορονοϊό να υφίσταται για τρίτη χρονιά σερί και με τον πόλεμο Ρωσιας-Ουκρανιας, μια ομάδα με κρουστά και χορευτικό έδωσαν ρυθμό στην πόλη χθες.

Πάνω που τείνουμε να ξεχάσουμε πως είναι το τελευταίο ΣΚ της Αποκριάς.
Λέγονται “Paranaue” και είναι από την Θεσσαλονίκη. Γύρισαν όλη την πόλη με μουσική σάμπα ρέγκε, ένα είδος Αφροβραζιλιανικης μουσικής. Πολλοί ήταν αυτοί που έβγαζαν βιντεάκια. Διοργανώθηκε από την ΚΕΔΗΣ.









