Οι αγρότες συμβολικά διαμαρτυρήθηκαν σήμερα το απόγευμα περίπου στις 19:30 περνώντας με τα τρακτέρ στην πόλη των Σερρών.
Κινητοποίηση του ΠΑΜΕ με τη συμμετοχή των Σερραίων αγροτών
Με συνοδεία αστυνομίας πέρασαν από το κέντρο της πόλης των Σερρών καταλήγοντας μπροστά από το κτίριο της Περιφερειακής Ενότητας Σερρών.









