Black νύχτα, λευκή Friday!Άποψη του Γιάννη Δελή

Οι μεγάλες αλυσίδες ψάχνουν συνέχεια πως να βρίσκουν ευκαιρίες για να τραβήξουν το ενδιαφέρον του κόσμου! Ξέρουν να αξιοποιούν Black Friday, εκπτώσεις, δεκαήμερα και οτιδήποτε άλλο. Αλλιώς όμως αξιοποιεί μια μεγάλη αλυσίδα την Black Friday και αλλιώς μια μικρομεσαία επιχείρηση. Φέτος στο παιχνίδι μπαίνουν και οι μικροί. Αλλά είναι πολύ διαφορετική η προσέγγιση.

Επειδή το έχουμε δει το έργο θα σχηματιστούν ουρές εκεί που θα υπάρχουν πραγματικά γενναία μείωση τιμών. Η μεγάλη ευκαιρία είναι μια μέρα και όχι τριήμερο η εβδομάδα. Το απόγευμα θα αρχίσει η γκρίνια όταν κάποιοι θα απογοητεύουν με τις τιμές. Αντί για 70% ή 80% θα δουν τιμές 10% έως 30%… Άλλο Αμερική, άλλο Ελλαδα… Διαφορετικές αγορές, αντιληψεις, προσεγγίσεις, εταιρείες, μεγέθη.

Στις Σέρρες πουλάει η μόδα Black Frifay τόσο από μεγάλες εταιρείες όσο και μικρές. Κανείς δεν θέλει να είναι εκτός από όλο αυτό. Σε μια χώρα με βαθιά οικονομική κρίση κάθε τι που θα βγάλει τον κόσμο στην αγορά είναι πολύ καλό.

Γιατί δεν καταφέραμε να κάνουμε μια «Λευκή νύχτα»;

Στις Σέρρες δεν εγινε, όπως σε άλλες πόλεις, η «Λευκή νύχτα«. Ήταν μια καλή ευκαιρία να βγει ο κόσμος έξω. Κι εμείς θα είχαμε την καλύτερη μιας και μπορούσαμε να ενεργοποιήσουμε το Αυτοκινητοδρομιο με νυχτερινούς αγώνες παράλληλα όπως επίσης και τον Λαϊλιά Σερρών. Η Black Friday ας είναι μια αφορμή για τέτοιες ευκαιρίες τόνωσης της αγοράς. Βέβαια θα μου πείτε ο κόσμος δεν έχει χρήματα, αλλά είναι καλύτερο να βγει ο κόσμος έξω με τα οποία λεφτά παρά να κάθεται μέσα στα σπίτια και να μοιαζουμε με χωριό….