Η γνωστή καφετέρια “Firenze” στην οδό Μεραρχίας έκλεισε πρόσφατα και σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες μεταφέρεται στο πρώην “New York” στο κέντρο της πόλης των Σερρών.
Όπως είχαμε πρώτοι αποκαλύψει και στο παρελθόν ο ιδιοκτήτης του Firenze έχει ενοικιάσει την μισή καφετέρια πρώην “New York”
Μετά τις συχνές περιπέτειες με τα τραπεζοκαθίσματα ο ιδιοκτήτης της γνωστής καφετέριας πήρε την απόφαση να την μεταφέρει στην καρδιά της πόλης των Σερρών αυξάνοντας τους θαμώνες και δημιουργώντας έτσι και πάλι έναν νέο χώρο.
Όπως βλέπετε στην αποκλειστική φωτογραφία του FONH.GR τα συνεργεία έχουν ήδη αρχίσει να διαμορφώνουν τη νέα καφετέρια.









