Με αυτόν τον τρόπο, οι δυο Αγροτικοί Συνεταιρισμοί, θέλησαν να στείλουν ένα ηχηρό μήνυμα μιλώντας για «απαξίωση του πρωτογενούς τομέα από την Κυβέρνηση». Όπως καταγγέλουν οι Συνεταιρισμοί, τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν, θέτουν σε σοβαρό κίνδυνο την επαγγελματική τους επιβίωση, «αλλά η κυβέρνηση «κωφεύει», επιδεικτικά και αποδεικνύεται ανίκανη να διαχειριστεί το αγροτικό ζήτημα».
Μιλώντας στην ΕΡΤ Σερρών ο πρόεδρος του Αγροτικού Συνεταιρισμού Δραβήσκου Κωνσταντίνος Νταράκης, επεσήμανε «τα μεγάλα προβλήματα που δημιουργούνται στους αγρότες από το ΑΤΑΚ , καθώς στην περιοχή δεν έχουν γίνουν αναδασμοί και υπάρχει κίνδυνος να χαθούν πολλές επιδοτήσεις. Από την άλλη οι κτηνοτρόφοι βρίσκονται στο έλεος της ευλογιάς με χιλιάδες αμνοερίφια να σφαγιάζονται και κτηνοτρόφοι να καταστρέφονται. Τα πλήγματα στον πρωτογενή τομέα έρχονται το ένα μετά το άλλο», όπως σημείωσε. Πρότεινε το ΑΤΑΚ να εφαρμοστεί για εκτάσεις ανω των 20 στρεμμάτων και να δοθούν τα στοιχεία σταδιακά, κάθε χρόνο.
Η συγκεκριμένη μορφή διαμαρτυρίας φαίνεται να «κερδίζει» έδαφος και ίσως εξελιχθεί σε μια μορφή κινήματος.
Πηγή: ΕΡΤ









