Ελένη Λαζάρου-Μαρία Νικολτσιου: “Οι νταρνακισες του ALPHA σας εύχονται χρόνια πολλά”

Με πολύ δουλειά πέρασσν τις ημέρες του Πάσχα, οι δύο Σερραιες ρεπόρτερ του ALPHA Ελένη Λαζάρου και Μαρία Νικολτσιου.

Τις βλέπουμε στο δελτίο ειδήσεων, η μία να παρουσιάζει το δελτίο ειδήσεων και η άλλη να βγαίνει σε παράθυρα και να επιμελείται τα ρεπορτάζ.

Βγαίνοντας μια σελφι φωτογραφία οι δυο τους, η  Ελένη Λαζάρου έγραψε “Οι νταρνακισες του ALPHA σας εύχονται χρόνια πολλά”.