Με πολύ δουλειά πέρασσν τις ημέρες του Πάσχα, οι δύο Σερραιες ρεπόρτερ του ALPHA Ελένη Λαζάρου και Μαρία Νικολτσιου.
Τις βλέπουμε στο δελτίο ειδήσεων, η μία να παρουσιάζει το δελτίο ειδήσεων και η άλλη να βγαίνει σε παράθυρα και να επιμελείται τα ρεπορτάζ.
Βγαίνοντας μια σελφι φωτογραφία οι δυο τους, η Ελένη Λαζάρου έγραψε “Οι νταρνακισες του ALPHA σας εύχονται χρόνια πολλά”.









