Επιτυχημένη εκδήλωση “Από τον Κουκλουτζά…στον Εύοσμο” και νέο ψηφιακό μουσικό CD με Σμυρνέικα τραγούδια (φωτό)

Μια όμορφη εκδήλωση με αφορμή τα 100 χρόνια από την Μικρασιατική καταστροφή πραγματοποίησε ο Μικρασιατικός Σύλλογος Ευοσμου, στο Κινηματοθέατρο του Ευοσμου.

Εκεί παρουσιάστηκε ένα Ψηφιακός μουσικός δίσκος CD με 12 Σμυρνέικα τραγούδια, από την περιοχή του Κουκλουτζά (Εύοσμος)! Γενικός τίτλος:

“Από τον Κουκλουτζά…στον Εύοσμο”

Το παρόν στην εκδήλωση έδωσαν η
Αντιδήμαρχος Πολιτισμού Δήμου Κορδελιου – Ευοσμου κα Παμπουκιδου Αθηνά. Και η Αντιδήμαρχος Πράσινου του ίδιου Δήμου κα Αθανασιάδου.


Ο Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικης κ.Πεσματζογλου.
Εκπρόσωπος Υπουργείου Μακ-Θρακης κ. Βακης Σαλονης. Η Πρόεδρος Μικρασιατικών Συλλόγων Θεσσαλονίκης κα Μαρία Δραγάτση.
Και η τοπική σύμβουλος κα Μαρία Μάλλιου.

Μάλιστα η συνθέτρια Ελένη Μπελιμπασάκη παραχώρησε τα πνευματικά δικαιώματα για το τραγούδι του Κουκλουτζά να εισαχθει στο μουσικό cd. Η ίδια το ανέφερε σε βιντεομηνυμα της από την Αθήνα.

5 από τα τραγούδια που συμπεριλαμβάνονται στο cd τα ερμήνευσε ζωντανά η χορωδία του Μικρασιατικού Συλλόγου Ευόσμου στο Κινηματοθέατρο της περιοχής.

Την επιμέλεια της εκδήλωσης είχε ο συγγραφέας κ. Κωνσταντίνος Νιγδελης.  Την Καλλιτεχνική επιμέλεια του μουσικού cd είχε ο Χοραρχης του συλλόγου Γιάννης Τσάμης.

Η ταμίας του συλλόγου Αθηνα Γκουλιαμη έκανε με επιτυχία την παρουσίαση.

Για τις επόμενες εκδηλώσεις μιλησε ο Πρόεδρος του Συλλογου Δημήτρης Γιαννακόπουλος.

29/6 – Κληδωνας – 1ο Δημοτικό σχολείο
2/7 – Πανελλήνιο Αντάμωμα Μικρασιατών – Καλαμαριά
6/7 – Θέατρο Κήπου – Δήμος Θεσσαλονίκης

Φωτό: Σύλλογος Μικρασιατών Ευόσμου