EUROVISION 2022: 8η θέση για την Ελλάδα και την Αμάντα Γεωργιάδη-Η Ουκρανία την πρωτιά

Eurovision 2022 – 1η θέση ΟΥΚΡΑΝΙΑ

Τον καλύτερο της εαυτό στη σκηνή του Pala Olimpico στο Τορίνο της Ιταλίας, έδωσε για μια ακόμη φορά η Αμάντα Γεωργιάδη, η οποία ερμήνευσε στον τελικό το «Die together», μια ιδιαίτερα συναισθηματική και ταυτόχρονα δυναμική αυτοβιογραφική μπαλάντα, παίρνοντας  την 8η θέση για την Ελλάδα στον Τελικό της 66ης Eurovision….Νικήτρια η Ουκρανία!!!

8η θέση για την Ελλάδα με 215 πόντους

Δεύτερη χρονιά σερί βρισκόμαστε στην 10αδα!!!

Η τελική κατάταξη στην 10αδα

1.Ουκρανία631 βαθμοί
2.Ηνωμένο Βασίλειο – 466 βαθμοί
3.Ισπανία – 459 βαθμοί

4.Σουηδία –  438 βαθμοί

5.Σερβία – 312 βαθμοί
6.Ιταλία – 268 βαθμοί
7.Μολδαβία – 253 βαθμοί
8.Ελλάδα215 βαθμοί
9.Πορτογαλία – 207 βαθμοί
10. Νορβηγία – 182 βαθμοί

Η Ολλανδία που ψήφισε πρώτη, μας έδωσε το πρώτο 12αρι και αρχίσαμε καλά.  10αρι πήραμε έπειτα από το Σαν Μαρίνο και για λίγο ήμασταν πρώτοι με 22 πόντους.

12αρι πήραμε από την Νορβηγία (έχει σχέση η ερμηνεύτρια μας έζησε εκεί).

Και μετά πήραμε τους ίδιους πόντους κλασσικά και από την Κύπρο. 12αρι όμως ήρθε και από την Ελβετία αλλά και ανέλπιστα από τη Δανία!

Κάπου σε εκείνο το σημείο, ανεβήκαμε 4οι με 111 πόντους.

Μετά από πολλές χώρες που ψήφισαν πήραμε 10 πόντους από την Ιταλία!!!

Εκεί φτάσαμε στην 6η θέση με 158 βαθμούς από την ψηφοφορία των επιτροπών 40 χωρών!

Όλα τα λεφτά ήταν όμως οι πόντοι από την τηλε-ψηφοφορία. Μολδαβία και Σερβία σάρωσαν αρχικά με πάνω από 220 ψήφους. Εμείς πήραμε 57 πόντους και σύνολα φτάσαμε τους 215 πόντους!!!

439 από την τηλε-ψηφοφορία και σύνολο 631 η Ουκρανία και πήρε την πρώτη θέση!!! Τελευταία η Γερμανία με 6 πόντους.

“Παρακαλώ βοηθήστε την Ουκρανία, τη Μαριούπολη. Βοηθήστε το Azovstal τώρα”, φώναξε από τη σκηνή, ο τραγουδιστής Ολεχ Πσιούκ μετά την ερμηνεία του τραγουδιού “Stefania” του Ουκρανικού συγκροτήματος.

Την παρουσίαση στην ΕΡΤ έκανε ο δικός μας Σερραίος Γιώργος Καπουτζίδης με την Μαρία Κοζάκου.

Ποια είναι η ερμηνεύτρια μας Αμάντα Γεωργιάδη

Η 25χρονη Αμάντα Γεωργιάδη έζησε τα πρώτα χρόνια της ζωής της στα Ιωάννινα, τα οποία συνεχίζει να επισκέπτεται κάθε καλοκαίρι, καθώς η οικογένεια της διατηρεί σπίτι στην περιοχή. Στα τρία της χρόνια, οι γονείς της αποφασίζουν να μεταναστεύσουν στη μικρή πόλη Tenfjord της Νορβηγίας.