Ο Δήμαρχος Σερρών Αλέξανδρος Χρυσάφης άναψε το Χριστουγεννιάτικο Δέντρο στις Σέρρες (Video)

Γέμισε η Πλατεία Ελευθερίας από Σερραίους πολίτες που είδαν την έναρξη της “Πολιτείας των Ευχών” με τον Δήμαρχο Σερρών Αλέξανδρο Χρυσάφη να ανάβει το Χριστουγεννιάτικο Δέντρο στην Πλατεία Ελευθερίας στις Σέρρες κάνοντας μια εντυπωσιακή έναρξη των εκδηλώσεων της “Πολιτείας των Ευχών”.

Τα παιδιά των ΚΔΑΠ τραγούδησαν Χριστουγεννιάτικα κάλαντα, ενώ μετά τη φωταγώγηση του Χριστουγεννιάτικου δέντρου εντυπωσιακά πυροτεχνήματα έδωσαν μια εορταστική βόλτα στην πόλη των Σερρών.

Αμέσως μετά όλος ο κόσμος έσπευσε να δει από κοντά το Παγοδρόμιο, την φάτνη, τον Σερρευχουλη (Τεράστιος Αρκούδος που στήθηκε κάτω από το Δημαρχείο) και το Καρουζέλ που στήθηκε στην Πλατεία Κρονιου.