Παρελθόν ο Γιώργος Καπετάνιος από το ΔΙΚΤΥΟ Τηλεόραση-Ποιος ο επόμενος σταθμός του

Ο παρουσιαστής Γιώργος Καπετάνιος με προσωπικό του μήνυμα στο Facebook ανακοίνωσε ότι αποχωρεί από το ΔΙΚΤΥΟ Τηλεόραση μετά από παραπάνω από 10 χρόνια. Ήταν παρουσιαστής του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του καναλιού της Καλλιθέας.

SUPER Αφιέρωμα: Πόσο καλά ξέρεις την Σερραϊκή ΤV? (Update)

Διαβάστε το προσωπικό του μήνυμα που ανέβασε ο ίδιος στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook.

Λένε πως η ζωή κάνει κύκλους. Και πράγματι κάνει.
Όταν κλείνει ένας, ανοίγει ένας άλλος. Ενίοτε και ένας παλιός.
Κάτω λοιπόν από αυτό το σκεπτικό, η απόφαση μου να αποχωρήσω από το Δίκτυο Τηλεόραση, θα κλείσει έναν εποικοδομητικό, σημαντικό και ξεχωριστό κύκλο στη ζωή μου.
Θέλω ειλικρινά να ευχαριστήσω την διοίκηση του σταθμού, την Φωτεινή Αραμπατζή και στην συνέχεια την Μαρία Αραμπατζή, για την άψογη συνεργασία που είχαμε.
Όλους τους συναδέλφους και συνεργάτες, για τον κοινό αγώνα που δώσαμε όλα αυτά τα χρόνια. Έναν αγώνα, που φροντίζαμε να δίνουμε όλοι τον καλύτερο μας εαυτό, για το μέγιστο αποτέλεσμα.
Σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς, μέσα από τη συνεργασία, μας δόθηκε η δυνατότητα να προχωρήσουμε δυναμικά στηρίζοντας ο ένας τον άλλον. Αυτό είναι η συλλογική σοφία. Η δύναμη του συνόλου, που βρήκα στους συνεργάτες μου.

Τέλος, μέσα από την καρδιά μου, ευχαριστώ τους τηλεθεατές για την εμπιστοσύνη και την προτίμηση που έδειξαν στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Δίκτυο.
Να είστε όλοι καλά. Σύντομα θα τα ξαναπούμε.

Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες του FONH οδεύει προς το ΕΠΙΛΟΓΕΣ Τ.V όπου σύντομα θα το ανακοινώσει ο ίδιος.
.