Εορταστικό δείπνο οργάνωσε και παρέθεσε χθες το βράδυ ο Δήμαρχος Σερρών Αλέξανδρος Χρυσάφης για φίλους και συνεργάτες στην Ακρόπολη Σερρών (Cityzen)!

Όσοι παραβρέθηκαν στο εορταστικό τραπέζι ευχήθηκαν στον κ.Χρυσαφη και ο ίδιος ιδιαίτερα συγκινημένος και χαρούμενος έγραψε στο Facebook:
“Όταν έχεις την ευλογία να ηγείσαι μιας τέτοιας Δημοτικής ομάδας, όλα φαντάζουν εύκολα!
Είναι μεγάλη τιμή να αποτελώ μέλος της “Συμμαχίας Σερραίων“, μιας οικογένειας που μας ενώνει ο κοινός έρωτας για τον τόπο μας.
Γιατί σε κάθε δημοτικό συμβούλιο αυτός ο έρωτας και το πάθος για να μεταμορφώσουμε τον Δήμο μας αποτελεί τον μόνο μας “καύσιμο”.
Σας ευχαριστώ για όλα ΣΥΜΜΑΧΟΙ!









