Έφτασαν Λιμάνι Θεσσαλονίκης τα τρακτερ

‼ Σείεται η Θεσσαλονίκη από τα τρακτέρ: «Απόβαση» αγροτών, έκλεισαν το λιμάνι

 

Κ. Μητσοτάκης για αγρότες: Περιμένω τη Δευτέρα στο γραφείο μου όποια αντιπροσωπεία ορισθεί

https://www.fonh.gr/sl1-o-f-i-panserraikos-savvato-18-00-live-fonh/

Σύσκεψη Επιμελητηρίου με αγρότες στην αίθουσα  “Γ.Χρηστιδης”

Πατήστε εδώ για να δείτε το βίντεο που μετέδωσε το Δίκτυο Τηλεόραση 

Δεκάδες τρακτέρ μπήκαν στην πόλη φτάνοντας στο λιμάνι το οποίο και απέκλεισαν

Για μία ακόμα ημέρα παραμένει στα μπλόκα ο αγροτικός κόσμος στο μεγαλύτερο μπλόκο της χώρας, στη Νίκαια, όπου εκατοντάδες τρακτέρ βρίσκονται παρατεταγμένα στον κόμβο της εθνικής οδού Αθηνών-Θεσσαλονίκης.

(Φωτογραφία από ERTnews)
Σύνοψη
  • «Λίγη υπομονή και λίγη στήριξη θέλουμε από τους πολίτες» δηλώνουν οι αγρότες
  • Αστυνομικοί έχουν σφραγίσει την κεντρική είσοδο του λιμανιού
  • Κανονικά η διακίνηση φορτίων από το λιμάνι
  • Κλειστές οι πύλες 5, 6 και 1

Η κυκλοφορία των οχημάτων πραγματοποιείται μέσω παραδρόμων, υπό τη συνεχή καθοδήγηση και ευθύνη της τροχαίας, προκειμένου να αποφευχθούν καθυστερήσεις και να διασφαλιστεί η ομαλή ροή της κίνησης γύρω από το μπλόκο.

Κρίσιμη σύσκεψη το Σάββατο

Η παρουσία των αγροτών είναι σταθερή, με τις καθημερινές συνελεύσεις να καθορίζουν τον συντονισμό και τις επόμενες μορφές δράσης.

Το βάρος στρέφεται πλέον στην προγραμματισμένη πανελλαδική σύσκεψη αγροτών το Σάββατο στη Νίκαια. Η σύσκεψη χαρακτηρίζεται ιδιαίτερα κρίσιμη, καθώς θα αποφασιστεί η κλιμάκωση των κινητοποιήσεων και το ενδεχόμενο συγκρότησης επιτροπής που θα ζητήσει συνάντηση με τον πρωθυπουργό για τα αιτήματα του αγροτικού κόσμου.