“Αντίο” Μπάτσι και να μην μας γράφεις -Αθλητική άποψη του Κώστα Δελή

ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΑΠΟΨΗ – ΚΩΣΤΑΣ ΔΕΛΗΣ

Τώρα που λύθηκε το συμβόλαιο και η συνεργασία του Κριστιάνο Μπάτσι με την ΠΑΕ Πανσερραϊκός, έχω την εντύπωση πως ήρθε η ώρα να γράψω δυο -τρια πράγματα. Όταν είχε έρθει ο Ιταλός στις Σέρρες το καλοκαίρι ήταν αντιδημοσιογραφικος. Ούτε παρουσίαση ήθελε να γίνει από την ομάδα με μια συνέντευξη τύπου. Και ενώ του είχαμε ζητήσει μια συνέντευξη, αυτός επέλεξε ένα Αθηναϊκό site πριν 1 μήνα για να δώσει μια συνέντευξη και να εξοργίσει τους Σερραίους. δηλωνοντας πως βλέπει τον Πανσερραϊκό σαν σκαλοπάτι στην καριέρα του.

Τα τύμπανα άρχισαν από το Φιλανθρωπικό τουρνουά στον Βόλο, όπου η ομάδα δεν μπορούσε να σκοράρει.

Η ηχηρή σφαλιάρα ήρθε στην Καβάλα με τον αποκλεισμό της ομάδας από το Κύπελλο. Άλλοθι για τον ίδιο το ότι η ομάδα είχε 21 νέους παίκτες και ότι είχε δύσκολο πρόγραμμα στην αρχή.

Στον αγώνα με τον ΟΦΗ με δική του εντολή άνοιξε το τείχος και φάγαμε ένα αστείο γκολ, ενώ εκείνο το ματς πήγαινε προς την ισοπαλία. Ακόμα απορούν παίκτες της ομάδας γιατί επέμενε σε αυτό.

Ενώ όλα έδειχναν ότι 4-5 αγώνες δεν θα έβγαζε. Το πάλεψε με κάποια αγωνιστικά περιθώρια βελτίωσης, με τις δύο ισοπαλίες με Ατρόμητο και Άρη και με τη νίκη κόντρα στον Αστέρα.

Από εκεί όμως και μετά χάθηκε κυριολεκτικά η μπάλα. Δεν έπρεπε να χάσει στον Βόλο, δεν προετοίμασε σωστά την ομάδα με την Λάρισα και φυσικά έχασε και διασύρθηκε από τον ΠΑΟΚ. Επίσης έρχεται να ταράξει τα νερά με τις εκ νέου δηλώσεις ότι παρά τα 5 γκολ έμεινε ευχαριστημένος με την εικόνα της ομάδας. Απίστευτες δηλώσεις!!!

Συν τοις άλλοις, ξέρει ότι έχει αποτύχει και βλέπει τον κόσμο να τον αποδοκιμάζει στον αγώνα με την ΑΕΛ και δεν παραιτείται. Ουσιαστικά ποτέ δεν παραιτήθηκε ο Μπάτσι. Εδώ και 2 εβδομάδες έφευγε αλλά όλο εδώ ήταν, αφού μόλις χθες λύθηκε το συμβόλαιο του. Πριν τον αγώνα στην Λιβαδειά πήγε στην Ιταλία χωρίς να χαιρετήσει παίκτες και συνεργάτες στην ομάδα. Απαράδεκτο!

Για εμένα, το είπα και στο ραδιόφωνο πως ζημιωσε την ομάδα, οχι απαραίτητα οικονομικά. Και ο Παύλος Δερμιτζάκης πήγε στα δικαστήρια για τα χρήματα του, αλλά έφυγε από την ομάδα. Το ίδιο ισχύει και για τον Μιχάλη Γρηγορίου που όταν είδε πως δεν προχωράει άλλο η σχέση του με την ομάδα αποχώρησε. Δηλαδή τι να πιστέψουμε ότι ο Μπατσι εκδικήθηκε την ομάδα? Και η διοίκηση, δεν ξέρω πως εμπιστεύτηκε έναν δεύτερης διαλογής τεχνικό.

Τώρα για τον Ζεράρ Σαραγοσα τα έγραψα και μετά την Λιβαδειά. Έχει πολύ ο δουλειά ο Σαραγοσα και ο Γκιοκας. Πρέπει σε σύντομο χρονικό διάστημα να έχουν έργο. Το παραμικρό λάθος τους θα μας κοστίσει. Να αλλάξουν την ψυχολογία και να βάλουν τα κατάλληλα κουμπιά στην ομάδα.

Ας φύγει λοιπόν ο Μπάτσι ας πάει στο καλο και να μην μας γράψει, δεν θέλουμε.

 

 

 

Σε