Αδιαφορία & εγκατάλειψη στην πόλη των Σερρών….

Δεν ειναι λίγες οι φορές που οργιζεσαι με την εικόνα της πόλης των Σερρών…

 

Αγανακτεις πολλές φορές όταν βλέπεις στη γειτονιά σου ή σε κοντινή πλατεία να χαλάνε δρόμους και πλακάκια διάφορες εταιρείες και να τα μπαλωνουν με …”κουτσουλιές

Όταν όμως βλέπεις να περνάνε οι μέρες να καλείς τους ανθρώπους του Δήμου Σερρών και να μην έρχονται ποτέ τότε βγαίνεις από τα ρούχα σου…

Η οργισμένη ανάρτηση του Ευάγγελου Ζγουρα είναι μια κίνηση που μπορεί να κάνει ο καθένας από εμάς στα Social Media

Πατήστε να δείτε την ανάρτηση