Κ.Μελιτος: “Είναι λυπηρό να αντικρίζεις αυτές τις εικόνες…”

O ΔΗΜΟΣ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ παρουσιάζει εικόνα εγκατάλειψης σύμφωνα με τον πρώην Δήμαρχο Κώστα Μελιτο

 

Δείτε τι γράφει στην ανάρτηση που έκανε στα κοινωνικά δίκτυα:

 

“Είναι ιδιαίτερα λυπηρό να αντικρίζεις αυτήν την εικόνα στα περισσότερα χωριά του Δήμου Αμφιπολης
Σε ένα από τα λίγα νηπιαγωγεία που υπάρχουν πλέον στο Δήμο ( Παλαιοκωμης ) , δεν είμαστε ικανοί να αλλάξουμε δυο σπασμένες βρύσες για τα μικρά παιδιά . Οι γονείς πληρώνουν για απορρυπαντικά καθαριότητας και χαρτικά . Αυτά δεν γινότανε ποτέ μέχρι τώρα με οποιαδήποτε άλλη διοίκηση στο Δήμο , να πληρώνουν οι γονείς τα λειτουργικά έξοδα των σχολικών μονάδων και με δύσκολες οικονομικές συνθήκες ..
Οι πρόεδροι των χωριών χωρίς καμία υποστήριξη , η καθημερινότητα των πολιτών συνεχώς υποβαθμίζεται .
Τι να αναφέρω πλέον για την αξιοποίηση του αρχαιολογικού χώρου , ότι δεν έχει καμία συμμετοχή – συνεργασία ο Δημος με υπουργείο πολιτισμού -περιφέρεια . Άλλοι αποφασίζουν και σχεδιάζουν για εμάς, χωρίς εμάς.
Απουσια του Δήμου από όλες τις εκδηλώσεις – επισκέψεις υπουργών , ΔΕΘ ,SERREXPO, κλπ.
ΤΟΠΙΚΑ ΧΩΡΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ , υλοποιούνται χωρίς καμία διαβούλευση , διακυβεύονται συμφέροντα των πολιτών και κυρίως της παραλίας , χωρίς καμία επίσημη πληροφόρηση .

Μοναδική προτεραιότητα είναι να « φυτέψουμε» φωτοβολταϊκά σε όλο το Δήμο ;
Οι κάτοικοι της Κορμιστας απάντησαν με ΟΧΙ , η εταιρεία συνεχίζει να υλοποιεί υδραυλικές μελέτες ρεμάτων . Ποιος έδωσε την εντολή σε δημοτικά εδάφη να γίνονται μελέτες “.
ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΜΑΣΤΕ ΤΕΛΙΚΑ ΔΗΜΑΡΧΕ;